Rabu itu, aku seneng sekali. Tentu saja berbeda dari hari2 ku sebelumnya, karena ini adalah hari terakhirku di Plant (tenang sob,.. hari terakhir buat trip ni maksudnye,.. bukan terakhir nyang begimane2.). Pagi itu, aku naik (sebutan kami ne kalo lagi jalan dari Plant ke Permanent camp abis 12 jam bertugas, gitu. Bukan naek po'on toge ato sebangsanye,.. ) tepat pukul 05:30. 30 menit lebih awal dari biasanya karena harus segera mengejar pesawat pagi jam 10:25 nanti (ngejernye kagak pake belari sambil make sendal skyway kog, tenang aje,...).
Seperti biasa, ritual mandi bebek (Ni buat anak kosan terutame nyang kuliah di teknik pasti dah pade ngarti bener, yee,..), mengenakan baju yang sama dengan saat datang 2 minggu yang lalu (maksudnye biar efektif en effisien gitu, sob,.. mane ade juge nyang nyadar kalo baju aye masih same, pan dah 2 minggu lewat. tapi tenang aje,.. dah dicuci kog,..), sarapan ala kadarnya (manggang 2 roti tawar ame dikasih selei selei dikit,.. biar ade rasenye. nah,.. malesnye ntuh kalo nunggu panggangannye gag panas2. Pengen cepet2 aje pokoknye,...) dan cukup dengan seteguk air (tapi ni tangan sambil nenteng aqua sebotol, hehe,.. takut aus di jalan nantinye.).
Tanpa banyak menunggu, pukul 05:55 mobil sudah mulai meninggalkan Plant yang masih gelap karena disini, matahari baru mulai menampakkan cahayanya sekitar pukul 06:15 (gelep2 gimane gitu ye,.. kuburan mah kalah serem.). Dan seperti biasa pula, sepanjang perjalanan dari lokasi Plant hingga Bandara Sutan Thaha, ada perasaan lega yang tidak bisa dijelaskan alasannya (seneng bener pokoknye mah,.. persis bocah dikasih kembang gule arbanat nyang jualnye maenan biola satu senar ntuh,.. pade ngarti kan,..??)
Seperti biasa, ritual mandi bebek (Ni buat anak kosan terutame nyang kuliah di teknik pasti dah pade ngarti bener, yee,..), mengenakan baju yang sama dengan saat datang 2 minggu yang lalu (maksudnye biar efektif en effisien gitu, sob,.. mane ade juge nyang nyadar kalo baju aye masih same, pan dah 2 minggu lewat. tapi tenang aje,.. dah dicuci kog,..), sarapan ala kadarnya (manggang 2 roti tawar ame dikasih selei selei dikit,.. biar ade rasenye. nah,.. malesnye ntuh kalo nunggu panggangannye gag panas2. Pengen cepet2 aje pokoknye,...) dan cukup dengan seteguk air (tapi ni tangan sambil nenteng aqua sebotol, hehe,.. takut aus di jalan nantinye.).
Tanpa banyak menunggu, pukul 05:55 mobil sudah mulai meninggalkan Plant yang masih gelap karena disini, matahari baru mulai menampakkan cahayanya sekitar pukul 06:15 (gelep2 gimane gitu ye,.. kuburan mah kalah serem.). Dan seperti biasa pula, sepanjang perjalanan dari lokasi Plant hingga Bandara Sutan Thaha, ada perasaan lega yang tidak bisa dijelaskan alasannya (seneng bener pokoknye mah,.. persis bocah dikasih kembang gule arbanat nyang jualnye maenan biola satu senar ntuh,.. pade ngarti kan,..??)
Setengah perjalanan berlalu, ada perasaan cemas yang mulai timbul dan semakin nyata terasa. Beberapa kali kendaraan terjebak macet saat mulai memasuki jalan2 perkotaan (Et dah,.. kagak ngarti orang lagi buru2 ape. minggir bentar nape,..). Perasaanku semakin waswas karena aku rasa, mobil akan tiba dengan waktu yang sangat mepet (Coba ade nyang nepok punggung aye waktu ntuh, dah kena gibeng kali ye,.. hehe,. becande doang. Aye orangnye kagak pake emosian sob.)
Pukul 10:10 mobil akhirnya mencapai pelataran bandara (sumpah,.. lega bener waktu ntuh,.. dah kayak abis ngegolin bola pas masuk injury time. Asliii,..). Aku segera berlari menuju meja check in. Dan,.. kecemasanku pun terbukti. Para penumpang telah boarding dan garda tangga telah ditarik dari pesawat. Siap untuk take off. Seketika lemaslah aku (pegimane kagak lemes, orang abis lari2 gitu,..)..
Aku coba datangi branch office maskapai itu yang berjarak sekitar 10 meter dari pintu masuk. Dengan sedikit diskusi, akhirnya mereka setuju mengalihkanku ke penerbangan selanjutnya (untung aje aye pesen tiketnye pake link corporate, jadi ade kompensasinye. hehe). Berita baiknya,. kebetulan hari itu ada 2 jadwal penerbangan Jambi-Jakarta untuk maskapai ini sehingga aku masih bisa memakai flight berikutnya, meskipun harus menunggu (kagak ape ape deh, pokoknye bise balik aje aye dah seneng,.) . Dan berita buruknya, yaps,.. itu,.. menunggu. Penerbangan berikutnya dijadwalkan pukul 16:30 (Set dah,... mesti nunggu nem jam lagi. bise mati gaye aye neh,... )
(Set dah lagii,.. ternyate lame bener nunggu nem jam ntu ye,.. aye dah jalan2 kagak jelas arahnye,.. makan di warung nyang aye ndiri kagak ngarti ntu sabab musababnye aye bise makan di mari. Mane baterey hape dah tinggal due batang. Tapi ternyate ade untungnye,.. ane bise tau tempet jual gorengan tempe nyang enak bener. hehee,. Ngeles sih sebenernye,..). Pukul 16:45 pesawat yang aku tumpangi mulai meninggalkan bandara Jambi. Butuh waktu sejam untuk sampai ke Bandara Cengkareng (Coba tebak, aye ngapain aje sejam di pesawat ntuh,? lho,.. kog pada tau kalo aye molor di pesawat.? iye,.. ngantuk bener sob, soalnye semaleman abis jage warung minyak. mane tadi seharian mondar-mandir aje kayak setrikaan. Pules banget deh pokoknye,. tau2 dah nyampeek,..aje).
Turun dari pesawat,. perjalananku beralih ke bus Damri untuk segera meluncur ke terminal Gambir (Sekarang tebak, aye ngapain lagi sejaman di bus ke Gambir ineh,.?. Yee,.. salah. aye kan bukan koala nyang kerjaane tidur molo. Aye dengerin aje musik2 liwat hape aye nyang batereinye dah mulai sekarat ntuh. mati,..mati deh,.. bodo' amat).
Turun dari pesawat,. perjalananku beralih ke bus Damri untuk segera meluncur ke terminal Gambir (Sekarang tebak, aye ngapain lagi sejaman di bus ke Gambir ineh,.?. Yee,.. salah. aye kan bukan koala nyang kerjaane tidur molo. Aye dengerin aje musik2 liwat hape aye nyang batereinye dah mulai sekarat ntuh. mati,..mati deh,.. bodo' amat).
Ini pertama kalinya aku sampai di terminal Gambir pas malam. Aku coba cari2 kereta ke arah timur yang masih ada jadwal berangkat, setelah semua kereta yang biasa aku tumpangi telah pergi beberapa saat yang lalu.(Lame juge aye melototin tu papan elektronik. aye cari2,.. aye cari2,.. eh,.. aye nemu kereta Argo Anggrek malem nyang ke surabaye jam 21:30. Aye coba tanye same yang njage,.. yah,.. abis katenye. Nyang ade cuman kereta ke Stasiun balapan solo doang. kagak ape2 deh,.. jadi didi kempot, didi kempot dah,.. nyang penting aye tambah deket same rumah. Urusan nanti ade ato kagak ade kereta nyang dari solo ke malang ato surabaye mah,.belakangan. pokoknye prinsip aye, selame ade manusie di sekitar aye, selame ni dompet masih ade isinye, kagak ade nyang namenye nyasar. Nyang namenye nyasar ntuh kalo aye ade di tengah utan, kagak ade manusie lainnye, terus kagak ngarti mau jalan kemane. hehe)
Sesampainya aku di Stasiun balapan solo, aku bergegas ke lobi dan mencari informasi kereta yang ada. (Kali kali aje ade nyang pas buat aye. Et dah,.. kayak mo beli baju aje. Nyang pas buat aye tumpangin maksudnye. hehe). Waktu itu masih pukul 04:00. Udara masih terasa sangat dingin. Setelah beberapa kali mengamati, aku menemukan sebuah jadwal kereta ke arah Surabaya yang akan berhenti di stasiun Gubeng. Kulihat waktu yang ditunjukkan untuk keberangkatan kereta ini adalah 08:30 ("kagak nape2,.. kagak nape2,.. aye kan cuman perlu nunggu 4,5 jam aje. kagak lame kog", kate aye dalem ati. padal yee,.. gitu. Ade dongkol2nye. Dikit sih,..tapi untungnye dipake sholat subuh bentar aje udah adem lagi. hehehe)
Selama menunggu hingga jam keberangkatan kereta, aku pilih jalan2 ke luar stasiun. Ternyata di luar lebih dingin lagi aku rasakan. Kulihat orang2 dengan berbagai kesibukan masing2. Ada loper koran yang mulai menata dagangannya, tukang becak yang masih tertidur di kursi penumpang. Pedagang sayuran mulai berdatangan dan mengelar dagangannya. Sungguh pengalaman yang sangat emosional. (Waktu aye jalan2 di pinggir jalan apelah namenye ntuh, lupa, aye nemuin warung soto di pojokan seberang setasiun. kagak bise disebut bagus sih tempatnye, cuman ntuh,.. rame banget sob. persis kayak antrian masuk stadion kalo aye mo nonton bola. hehe. padal waktu aye liat jam, baru juge jam 7 lewat dikit. Wah,.. aye jadi penasaran neh. Aye ngikut aje dibelakang. Pas sampek deket meja, aye buruan cari kursi nyang kosong. takut kagak kebagian. En pas pesenan aye sampek di depan aye neh... Set dah,.. baunye sedep bener.. Aye jadi ngiler duluan. Tapi aye sabar2 aje dulu. Panas sob, pan kite kagak boleh niup2 makanan. Kalo kagak salah inget seh, kate ustad nyang aye sering liat di tipi2 ntuh, makruh hukumnye,.. bise ilang nanti barokahnye. hehee. Aye tahan2 aje ampe agak mendingan tuh panasnye. pas aye rase dah angetan dikit, aye mulai deh,.. acara brekpes pagi ntuh. Gilee,.. mantep bener nih soto. kalo kate pak bondan seh,..maknyus,.!! Pantesan aje pagi bute kayak ni,.. dah pade ngantri nyang mo mbeli. Pokoknye kagak nyesel deh aye mampir di mari. hehe..)
Jam 08:30 lebih, kereta ini akhirnya berangkat. Dan kurang lebih pukul 1 lewat, kereta telah sampai di tujuan akhir, stasiun Gubeng Surabaya ("Padal kalo kereta ni brenti di pasar Turi kan aye bise nyambung bis kota ke Bungur lalu naek Damri. Sampek deh di malang. Kalo brenti di mari mah,.. mesti nunggu sejam lagi ampe keretanye nyang mo ke malang nyampe di mari. Mane nanti di jalan ni kereta pake acare muter2 kagak jelas lagi", aye ngegerutu ndiri kagak jelas juge. hehe,..)
En,.. stelah mendaki gunung lewati lembah,.. sungai mengalir indah ke samudera,.. mengalami 100 cobaan dan 1000 rintangan. menghadapi siluman tengkorak, siluman mimpi, dan penjahat2 lain yang mencoba memakan daging biksu Thong, akhirnya aku sampai di rumah. Tepat sebelum adzan maghrib berkumandang. Alkhamdulillah....

Hehe Budi, ceritamu ini mengingatkan kalo misalnya pulang ke malang nguber pesawat habis magrib trus ada acara pas mau pulang ada kerjaan dadakan trus dijalan macet. Langsung kebayang nominal harga tiket yang ada kemungkinan melayang, haha.
BalasHapusSemangat yaaaaaa kerjane :)
hahaha,.. bener banget Ma. Lika liku pelancong di negeri orang emang nggak pernah jauh dari masalah tiket, liburan, dan berbagai keruwetan yang menyertainya. Tapi di situlah seninya. ^_^)
BalasHapusMatur tararengkyu,.. Isma pisan met karajo yaaa,.. (sambil ngiler bayangin berbagai masakan yang tersaji di blog-e Isma..)
hihii, apa tak kita2 ni bekerja jaauh n hasilnya buat tiket2 aja yaah? kadang berkhayal lho, i wish i could work at surabaya, how cheap is my ticketing cost :D
BalasHapusWeh,.. Isma dah jago bahasa melayu neh. Hehehe. hoping your wish come true soon, Ma.
BalasHapusThanks for your coming,.. (^_^)8}